Samenkomen in het Aquarius tijdperk.

Een flinke dosis tijdloze inzichten, liefdevolle eeuwenoude wijsheid en helende energie kunnen we allemaal wel gebruiken, zeker nu. Het zijn onzekere tijden. Daarom nodigen wij – Jeremi en Claudia – jou uit om op te laden tijdens onze Live Soul Gathering!

Verenigen in hoger- en eenheidsbewustzijn is wat het huidige Aqarius tijdperk van ons vraagt.

Waarom?

Het is verleidelijk om nu naar alle problemen in de wereld te kijken. Terwijl deze tijd er juist om vraagt om naar een hoger bewustzijns niveau te gaan, we zijn in een tijdperk van transformatie van afgescheidenheid naar eenheid. Dit betekent voor de mensheid dat we ons bewustzijn en onze frequentie dienen te verhogen, tijdens Live Soul Gathering doen we dat met en voor elkaar. Door samen te komen in hoger bewustzijn helpen we mee de wereld sneller te transformeren. Tijdens Live Soul Gatherings gaan we ons met elkaar verbinden als zielen, als dragers van het licht en elkaars licht bekrachtigen.

Positive vibes!

Met elkaar kunnen we de wereld veranderen. Want met Live Soul Gathering helpen we elkaar om onze gedachten en emoties te verheffen. Samen verhogen we onze frequentie… en wanneer er genoeg zielen meedoen, verandert de vibratie van de wereld. Op een positieve manier.

Dr. Hawkins schreef na zijn vele jaren van onderzoek deze tekst (vrij vertaald):

Slechts als één persoon leeft en trilt in de energie van optimisme en bereid is om niet te oordelen over anderen zal deze persoon tegenwicht bieden aan de negativiteit van 90.000 individuen die functioneren op de lagere verzwakkende niveaus.

Een persoon die leeft en trilt in de energie van pure liefde en eerbied voor al het leven, zal tegenwicht bieden aan de negativiteit van 750.000 individuen die functioneren op de lagere verzwakkende niveaus.

Dit gaat over de invloed van slechts 1 persoon!

Stel je voor wat er kan gebeuren als we onze harten en zielen verenigen in liefde en eerbied voor al het leven! Onze bedoeling is om met gelijkgestemde zielen samen te komen om ons te verenigen in hoger- en eenheidsbewustzijn. Als gevolg daarvan zullen we bijdragen aan een nieuwe aarde.

Tijdens een 3,5-uur durende samenkomst, ontvang je krachtige en bewezen processen die aan ons geschonken worden door hogere wezens van bewustzijn, om ook jou in een hoger bewustzijns niveau te laten komen. Zodat alle lage trillende frequenties zoals angst, verdriet, twijfel, onzekerheid, zwaarte, gebrek…. plaats maken voor hogere bewustzijns frequenties zoals dankbaarheid, schoonheid ,vreugde, vitaliteit, liefde en eenheid. Met elkaar helpen we mee om een hoger niveau van bewustzijn voor de gehele mensheid te activeren.